Lõbus džunglimäng kogu perele

  • Raskustase
    Raskustase
    edasijõudnud
  • Vanus
    Vanus
    7 kuni 11 aastat
  • Meisterdajad
    Meisterdajad
    lapsed koos vanematega
  • Teema
    Teema
    džungel

Materjalid:

  • Laadi alla ja prindi šabloonid (klõpsa allpool)
  • Käsitööpaber
  • Täring
  • Kingakarp

Töövahendid:

  • Pritti liimipulk
  • Pritti PVA-käsitööliim
  • Käärid

Taustalugu

Džungliuurijad teevad ülipõnevaid avastusi – ja meie lõbusas kogu pere džunglimängus saad seda teha ka sina. Uurijad otsivad vihmametsa sügavustes eksootilisi loomi, aga kas nad suudavad avastada nende peidukohad? Meie lõbusas džunglimängus saab sinust endast uurija, kes otsib end hästi ära peitnud džungliloomi. Ole esimene, kes ehitab uurimisjaama ja tõestab, et tunneb loomi. Ja mis kõige parem: kõik džunglimängu jaoks vajaliku saad ise teha meie šablooni ja natukese paberi abil.

 

 

Sammud:

1. samm

Lõika mööda pidevaid jooni välja kõik šablooni osad.

2. samm

Mängulaua jaoks kleebi mõlemad šabloonid kokku tugevale käsitööpaberile, et moodustuks ühendatud mängulaud. Lase liimil hästi ära kuivada ja seejärel lõika mängulaud välja.

3. samm

Kaljurahnude jaoks voldi šabloon mööda punktiirjooni kokku, kanna märgitud sakkidele rohkelt Pritti käsitööliimi ja kleebi šabloon kokku, et moodustuks kaljurahn. Et vaja on seitset rahnu ja nende meisterdamine võib olla veidi keerukas, võid vanemad appi kutsuda.

4. samm

Džunglimängu mängunuppude meisterdamiseks voldi šabloonid keskelt kokku ja värvilised sakid sissepoole. Figuurid on nüüd kolmnurksed. Kleebi kaks alumist sakki kokku, et figuurid hästi püsti seisaksid. Muide, Pritti liimipulk on saadaval mitme eri kujundusega. Tänu sellele sobib see ka suurepäraselt mängunupuks.

5. samm

Nüüd on vaja vaid seitset kaarti. Voldi need keskelt kokku ja kleebi pildita küljed kokku. Saad mängukaardid, mille ühel küljel on loom ja teisel küljel küsimärk. Nüüd oled valmis koos pere või sõpradega džunglist metsloomi otsima. Pärast mängu võib kõik mängu osad kingakarpi hoiule panna.

Mängureeglid

a) Sega seitse rahnu hästi ära, aga ära piilu nende alla. Seejärel paiguta need džunglimängu laual märgitud aladele. Sega hästi ka kaardid ja seejärel aseta need esikülg allpool kaardialale – uurimisjaama. Pööra paki pealmine kaart ümber, nii et kõik võiksid seda näha. Seda looma te otsitegi.


b) Kaks või kolm mängijat alustavad „laagrist“. Alustab see mängija, kes veeretab täringuga kõige rohkem silmi. Kui on sinu kord, veereta täringut ja käi oma nuppu nii mitu ruutu edasi. Liikuda võib igas suunas, aga iga käiguga võib liikuda ainult ühes suunas. Näiteks kui said viis silma, ei tohi minna kaks ruutu paremale ja siis kolm ruutu vasakule.


c) Kui jääd seisma kaljurahnu ees oleval noolel, võid võtta rahnu ja vaadata, mis loom end selle all peidab. Jälgi, et keegi teine seda ei näeks. Kas see on loom, keda otsite? Kui mitte, pane rahn tagasi ja otsi järgmise käigu ajal edasi. Kui on, pane rahn tagasi ja püüa võimalikult kiiresti uurimisjaama tagasi jõuda. Aga ettevaatust – kui teed seda liiga läbinähtavalt, võivad teised mängijad teha katset kaart enne sind kätte saada.


d) Kui oled jõudnud uurimisjaama, tõsta õige rahn üles ja näita seda teistele mängijatele. Loodetavasti jätsid meelde õige rahnu. Sest kui eksisid, saad uuesti proovida alles siis, kui oled ühe viske vahele jätnud. Aga kui sul on õigus, võidad kaardi ja asetad selle enda ette. Võidab see, kes leiab esimesena kolm looma.


e) Džunglimängus on veel üks väike lõks: kui satud ruudule, kus on juba teine nupp, võib selle maha lüüa. See peab siis minema tagasi laagrisse ja otsast alustama.

Ja ongi kõik!

Lõbusat meisterdamist ja džunglimängu! Kui tahaksid rohkem džungliseiklusi, siis proovi meisterdada meie suurepäraseid ruumilisi volditud džunglikaarte.

Pritti liimipulk, Pritti PVA-käsitööliim

Loomulikult võib sobivas džunglistiilis kaunistada ka karbi, milles hoiad omatehtud džunglimängu osi. Samuti võib kasutada näpunukkude džungliteatrist pärinevaid kirevaid lilli ja taimi.